sâmbătă , 19 ianuarie 2019
Home / Exclusiv / Mândria natională, vândută la preţ de apartament. Era atat de bun, iar cererea era atat de mare la export, incat „Aproape ca luau si masina neterminata din uzina”

Mândria natională, vândută la preţ de apartament. Era atat de bun, iar cererea era atat de mare la export, incat „Aproape ca luau si masina neterminata din uzina”

Povestea uzinei incepe la putin timp dupa retragerea sovieticilor din tara, nici macar cei care au gandit constructia colosului industrial, nu si-au imaginat faima ce avea sa o cunoasca brandul ARO.

Publicitate:

ARO a fost una din cele mai bune masini de teren din lume. ARO a castigat raliul Paris-Dakar si a fost exportat in peste 100 de tari. Era atat de bun iar cererea era atat de mare la export, incat unele autoturisme se vindeau incomplete fara roata de rezerva.

Publicitate:

„Nu puteam produce cat cerea piata!”, declara Martisor Ciobanu fost director al fabricii in perioada 1992 -1994. „Aproape ca luau si masina neterminata din uzina”, a mai adugat el. Insa acea mai mare victorie a masinii romanesti a fost aceea de a intra pe piata americana. Masina ARO era ravnita deoarece putea urca pe orice teren accidentat si in plus de orice, era IEFTINA!

Ce a urmat insa… vedeti putin mai jos intr-un material Digi24:

Publicitate:
Loading...

Acest website foloseste cookies. Continuarea navigarii reprezinta acceptul dumneavoastra Mai multe informații

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close