DIETA CARE TE SCAPĂ DE KILOGRAMELE ÎN PLUS

Distribuie prietenilor!

Există un “secret” prin care cei care vor să slăbească rapid, o pot face, cu ajutorul dietei de 1.200 de calorii.

Această dietă presupune un meniu zilnic care să însumeze nu mai mult de 1.200de calorii și care să conțină alimente nutritive, consumate la ore fixe. Regimul nu produce deechilibre și asigură necesarul zilnic de alimente pentru un individ sănătos.

PRIMA ZI

Mic dejun: o ceașcă de cereale, o banană, o cană lapte degresat. Prânz: o lipie, 80 g piept de curcan la grătar, ½ ardei gras copt, o linguriță muștar, salată verde. Gustare: 30 g mozarella, 2 kiwi. Cină: 100 g pește fript cu două roșii și două lingurițe de parmezan, o ceașcă de cușcuș, două bucăți broccoli. Desert: o ceașcă de șarlotă fără zahăr și fără grăsimi.

A DOUA ZI

Mic dejun: smoothie (o ceașcă afine congelate ½ banana, 220 ml lapte degresat); ½ brioșă cu o linguriță margarină. Prânz: o cană supă de legume; un burger vegetarian în lipie mică cu salată și sos de roșii. Gustare: 170 g iaurt degresat, 15 boabe de struguri. Cină: 100 g piept de pui fript, sos barbecue; ½ ceașcă de fasole fiartă, trei cartofi mici fierți cu o linguriță de margarină și mărar.

A TREIA ZI

Mic dejun: ½ ceașcă fulgi de ovăz,, fierți în ¾ cană de lapte degresat, ½ măr ras, o linguriță de miere și un praf scorțisoară. Prânz: salată din 100 g piept de pui fript, câteva boabe de strugure, o lingură migdale tocate, o lingură maioneză light, o lingură smăntână slabă, salată verde. Gustare: 100 g creveți fierți, un cartof copt, trei linguri de sos salsa, o lingură smântână slabă, 3 cești spanac sotat. Desert: un fibrobar.

A PATRA ZI

Mic dejun: ½ brioșă, ½ măr și 30g brânză degresată; 170 g iaurt degresat cu o lingură de migdale tocate. Prânz: o ceașcă de supă de roșii; o lipie integrală cu 85 g friptură de vită, ridiche rasă, muștar, felii de roșie și salată verde. Gustare: câteva bețișoare de legume; o pară. Cină: 85 g somon la abur, o ceașcă de salată Coleslaw, două cepe verzi și două linguri de sos. Desert: ¾ ceașcă orez sălbatic fiert ½ cană compot de ananas.

A CINCEA ZI

Mic dejun: o ceașcă de cereale cu ½ ceșscă de fructe de pădure, o lingură de migdale tocate și 220 ml lapte degresat. Prânz: doua lipii integrale, ¼ cană fasole neagră fiartă, 30 g brânză slabă, sos salsa. Gustare: ½ cană brânză de vaci slabă, câteva feliuțe de mandarină, castravete. Cina: 85 g mușchi de porc cu o ceașcă de piure de dovleac; 2-3 mâini de salată verde cu două linguri de sos vinegrette. Desert: ½ ceașcă iaurt înghețat cu o ceașcă de fructe de pădure.

A ȘASEA ZI

Mic dejun: o gofră cu o lingură de unt de arahide și ½ banană; 220 ml lapte degresat. Prânz: o lipie integrală, 60 ton în suc propriu, maioneză light, muștar, castravete și ceapă. Gustare: 3 morcovi; 170 g iaurt degresat cu ½ banană. Cină: mâncare din ¾ cană orez sălbatic fiert, ½ ceașcă porumb, ¼ cană fasole neagră fiartă, 60 g cârnați de curcan, 3 cești de spanac. Desert: un măr.

A ȘAPTEA ZI

Mic dejun: ½ brioșă, 30 g brânză degresată, o roșie, ½ ceașcă spanac la abur, un ou fiert, un grepfruit. Prânz: ½ ceașcă fasole neagră din conservă, ½ mandarină, ardei gras roșu, ceapă roșie și ceapă verde, o lingură oțet, salată verde, o lipie integrală. Gustare: o pară. Cină: 100 g carne de vită la grătar, un cartof dulce copt, o lingură de margarină, o ceașcă dovlecei la abur. Desert: ½ ceașcă de compot de ananas.

RECOMANDATĂ, MAI ALES, FEMEILOR CU ÎNĂLȚIMEA DE PÂNĂ 1,60 M

Dieta de 1.200 de calorii este destinată pierderii în greutate și li se recomandă în primul rând femeilor cu înălțimea de până în 1,65 m și copiilor până în 7-8 ani. Atât femeile, cât și copiii au un necesar caloric mai redus decât sexul masculin. Această dieta presupune respectarea a trei mese principale și 1-2 gustări. Se pot folosi diverse aplicații de pe telefon pentru a fi siguri că nu depășim cele 1.200 de calorii. Mesele principale ar trebui să fie echilibrate, să conțină toate grupurile alimentare și să aibă fiecare câte 300-350 de calorii, iar gustările, maximum 120 de calorii.

 

 

Distribuie prietenilor!

S-ar putea să-ți placă și...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *