Avantajele consumului zilnic de avocado

Distribuie prietenilor!

Specialiștii afirmă despre avocado că ne ajută să ținem în frâu colesterolul rău, oferind totodată și senzația de sațietate, ferindu-ne de constipație.

Când vine vorba despre grăsimi, acestea sunt de două feluri, cele rele care trebuie evitate cu orice preț și cele bune din care face parte și avocado.

Având totodată și un conținut ridicat de fibre, proprietăți detoxifiante, va ține sub control inclusiv nivelul de zahăr din sânge.

Un simplu avocado îți oferă peste 20 de nutrimenți benefici, pe lângă vitamine și minerale, acidul folic fiind esențial mai ales în timpul sarcinii atât pentru bebeluș cât și pentru mămică.

Are rol antioxidant

Acest rol este oferit mai ales de cantitatea marea de vitamina C, esențială pentru menținerea sistemului cardiovascular sănătos și pentru prevenirea îmbătrânirii premature, în timp ce vitamine D de care se bucură are grijă de masa ta osoasă.

Nici vitamine E nu este de trecut prea ușor cu vederea, aceasta fiind esențială pentru sistemul nervos la fel ca și vitaminele A, B6, B12,K ce se regăsec din plin în acest fruct.

Tot complexul vitaminic de care se bucură avocado ajută la împiedicarea dezvoltării celulelor canceroase, în timp ce ajută la îmbunătățirea memoriei datorită conținutului de acizi grași ce ții pune la dispoziție.
În cazul în care nu știai avocado are și proprietăți afrodisiace, asta datorită conținutului de potasiu și fibre care reglează fluxul sângelui pentru a facilita funcția erectilă.

Bucură-te cât de des poți de acest fruct minunat și menține-ți sănătatea optimă.

Are grijă de silueta ta
Fiind o sursă bună de grăsimi monosaturate, avocado are grijă de silueta ta, iar prin aportul de fibre te ajută să combați foamea și să te bucuri un timp mai mare de senzația de sațietate.

În plus ține cont de efectele sale anti-inflamatoare ce ți le oferă, fiind un remediu naturist eficient în special în caz de artrită.

Poate fi combinat cu orice fel de aliment, poate înlocui pâinea dimineața, poți să îl adaugi în salate, supe creme, shake-uri sau smoothie-uri.

Sursa: clicksanatate.ro

Distribuie prietenilor!

S-ar putea să-ți placă și...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *